Titulka » Cviky na stehna

Cviky na stehna

Stehna jsou jednou z partií, se kterou si nevědí rady především ženy. Je totiž poměrně snadné dosáhnout zvětšení jejich objemu díky intenzivnímu tréninku v posilovně, ale zhubnout na stehnech je pro mnoho žen spíše životním snem, než dosažitelným cílem. Vše je však o kvalitním tréninku, který může zařídit i zhubnutí stehen. Je však potřeba praktikovat ty správné cviky na stehna. Začneme však tréninkem, který stehna posílí.

Objemové cviky na stehna

Silná stehna a hýžďové svaly, to je základ. Společně se zádovým svalstvem obsahují stehna ty největší svaly. Jsou jednou z partií, jejíž posilování je vhodné provádět opravdu pořádně, protože naše tělo nikdy nemůže být silné, když budeme mít slabé nohy.

Známe mnohé cviky na stehna, která přispívají ke zvětšení jejich objemu:

1) Dřepy, zejména efektivní jsou ty na široko. Lze je provádět i doma, ale pro zvýšení objemu doporučujeme zapojit i závaží, které může mít podobu jednoručky, nebo i velké činky držené za hlavou na ramenou.

Dřep s velkou činkou

2) Legpress je cvik, který je pro tvorbu svalové hmoty na stehnech zcela klíčový. Jeho velkou výhodou je, že může procvičovat kvadricepsy, hamstringy i hýžďové svaly. Záleží jen na tom, kam umístíte chodidla – čím níže je na desku položíte, tím více budete namáhat kvadricepsy.

3) Výpady – lze je provádět se závažím i bez závaží.

4) Zakopávání

5) Předkopávání

Pokud budete v rámci tréninku provádět tyto cviky, výsledky se brzy dostaví. Nesmíme ale zapomenout ani na ženy, které cviky na stehna také vyhledávají. Pokud touží po štíhlých nohou, měly by tomu přizpůsobit i výběr cviků i jejich provedení:

- Na posilovacích strojích si nikdy nedávejte velká závaží, protože to by vaše stehna jenom posílilo a zvětšilo. Naopak, malé závaží zvedané po dlouhou dobu vám stehna pouze zpevní.

- Pokud máte problémy s podkožním tukem, nebudou vám cviky na stehna stačit. Musíte do svého tréninku zařadit i aerobní trénink.

- Ideálními cviky (s lehkým závažím a mnoha opakováními) jsou překopávání, zakopávání, výpady s jednoručkami a velmi oblíbené jsou zejména stroje v posilovně, kde ženy stahují nebo roztahují závaží stehny.

Vložte váš komentář či názor

Komentář můžete zanechat níže,můžete také odebírat RSS komentářů u tohto článku komentáře k článku přes RSS.

Děkujeme předem za přínosné komentáře

Můžete využít tyto tagy:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>