Titulka » Ostatní

Doplnění a zdroje hořčíku: V čem je hořčík

14 October 2013

Docela hodně lidí mají nedostatek hořčíku v těle. To si pak žádá jeho doplnění. Můžete je doplnit pomocí potravinových zdrojů hořčíků nebo můžete využít doplňkyvýživy. Řekneme si v čem je hořčík.

Málo hoříčku v těle

Nedostatek hořčíku v těle se projevuje různými příznaky. Je to například brnění konečků prstů, někdy dochází k brnění jazyka. Přítomný je také příznak, kdy máme neustále sucho v puse. Objevují se také bolesti u srdce. Často jsou zvýšené také bolesti hlavy, které bývají dosti nepříjemné.

Chybějicí hořčík je třeba doplnit

Pokud nás potkal nedostatek hořčíku, tak je třeba začít pracovat na tom, aby se hladina hořčíku (magnezia) v našem těle opět dostala na normální úroveň. Bude to však nějakou dobu trvat a je třeba pro to něco udělat. Konzumují se jak doplňky výživy s hořčíkem, ale také se zvýšené konzumují potraviny, které v sobě mají hodně hočíku.

Doplňování hoříčku

Když se objeví silný nedostatek hořčíku, tak se může využít i kapačka s hořčíkem. Jinak lékař pak předepisuje silné doplňky výživy, které v sobě mají hodně hořčíku. Můžete pít také magnéziu, ve které je hodně hořčíku. Navíc je chuťově velmi dobrá.

V čem je hoříčík?

Hodně hořčíku je například v mandlích. Hořčík ej také v červené řepa a další potravinách. Je také v bramborách. Hodně hořčíku je v hrachu. Bohatým zdrojem je také například artyčok. Veškeré zdroje magnézia jsou vypsané v dřívějším článku hořčík v potravinách. Je tam kompletní jejich výpis.

Vložte váš komentář či názor

Komentář můžete zanechat níže,můžete také odebírat RSS komentářů u tohto článku komentáře k článku přes RSS.

Děkujeme předem za přínosné komentáře

Můžete využít tyto tagy:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>