Titulka » Ostatní

Jak se stravovat, když chci shodit přebytečné tuky na těle?

19 November 2013

Zaměříme se na to, jak se stravovat, pokud chceme shodit přebytečné tuky na našem těle.

Úprava stravování je základ

Když chcete navždy zhubnout, tak je třeba překopat váš jídelníček. Musí tedy dojí k razantní úpravě vašeho denního jídelníčku. Musí se změnit obsah vaše košíku při nákupech. Pokud k úpravě stravy přidáte i nějaký ten tělesný pohyb, tak výsledky v podobě shozených kil, na sebe nenechají dlouho čekat.

Jaké potraviny nakupovat?

Je třeba zcela upravit váš nákupní seznam pro nakupování potravin. Vyřadit by jste měly nekvalitní potraviny a různé polotovary. Neměly by jste jíst také potraviny, které v sobě mají hodně jednoduchých cukrů. Špatné jsou také přeslazen limonády. Mezi kvalitní potraviny patří ovesné vločky, pohanka, podmáslí, mandle, lískové ořechy, brambory, maso, zelenina, ovoce atd. Hodně inspirace vám dá třeba takový článek dietní jídelníček na celý týden, kde je rozepsán jídelníček během celého týdne.

Jezte komplexní sacharidy

Měly by jste jíst zejména komplexní sacharidy neboli složené sacharidy. Jednoduché sacharidy neboli cukry jsou špatné. Nemají žádnou výživovou hodnotu a našemu tělu spíše škodi. Měly by jste tedy určitě omezit sladkosti, zákusky, sladké limonády atd. Teď si pojďme říci, také cviky na hubnutí stehen a cviky na další partie.

Pro vytvarování postavy používejte cviky na doma

Můžete vyzkoušet i posilování doma, není třeba chodit do fitka. Na vytvarování stehen a hýždí jsou určitě dobré klasické dřepy. Při dřepech se navíc zapojuje téměř celé tělo. Do tréninku zařaďte také angličany, shyby či lehy sedy. Postupně by jste se měly naučit cviky na jednotlivé svalové partie.

Vložte váš komentář či názor

Komentář můžete zanechat níže,můžete také odebírat RSS komentářů u tohto článku komentáře k článku přes RSS.

Děkujeme předem za přínosné komentáře

Můžete využít tyto tagy:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>