Titulka » Posilování

Posilování břicha

15 August 2012

Pro ženy i muže je posilování břicha až prestižní záležitostí. Muži chtějí vyrýsované pevné svaly a ženy zase štíhlé ploché břicho. Obojího se dá dosáhnout a cesty jsou poměrně podobné, nikoliv však stejné. Cvičení je nutné přizpůsobit cíli i výchozí pozici. Povíme si teď něco málo o obecných zásadách, které vám pomohou dosáhnout přesně takového břicha, jaké si přejete.

Ploché břicho vyžaduje hned tři kroky

Tato sekce bude zajímat zejména dámy, ale i pánové se v ní dozvědí pár důležitých informací. Pro formování břicha jsou důležité dva různé procesy:

1) Odbourávání podkožního tuku

2) Zpevňování břišních svalů

Obojího dosahujeme úplně jiným způsobem. Jedno se nedá nahradit druhým a obojí je nepostradatelné. Nejprve si řekněme o odbourávání tuku, protože to je důležité i pro pány a jejich „pekáč buchet“.

Aerobní trénink=tuk dolů

Možná špatnou zprávou pro vás bude, že vaše posilování břicha se neobejde bez aerobního tréninku. Ten spočívá v neintenzivním ale dlouhotrvajícím a pravidelném cvičení. Naše běžná zlenivělá těla nejsou zvyklá odbourávat tuky – nepotřebují to, protože mají dost energie na provoz z cukru, který přijímají. Na odbourávání tuků musíme tělo zvyknout, jinak bude posilování břicha jen z poloviny efektivní.

Jak tedy cvičit? Alespoň 3x týdně po dobu alespoň 30 minut v kuse, ideální je běh, aerobik, jízda na kole a další aerobní činnosti. Důležité je vykonávat tyto činnosti v aerobním pásmu tepové frekvence, která se vypočítává poměrně složitým vzorcem, nebo se dá změřit.

Aerobní trénink tedy odstraní tuk z vašeho těla, díky kterému může vyniknout ploché, nebo svalnaté břicho, které jste si vytvořili při posilování břicha.

Posilování břicha

Zde musíme rozlišit, jestli chcete břicho svalnaté, nebo raději ploché, hladké až nevýrazné. Pro svalnaté břicho je důležitá intenzita a lehy-sedy, nebo sklapovačky nemusejí stačit k získání objemu na břišních svalech. Často je k tomu zapotřebí náčiní posilovny, nakloněné lavice, hrazda (přednožování na hrazdě je velmi efektivní posilování břicha).

Ženy naopak volí lehčí cviky s více opakováními, které břicho zpevní, ale nevytvoří velké svaly.

Cviky na břicho video

Cviky na břicho 1. díl

Cviky na břicho další cviky

Účinné cviky na břicho

Vložte váš komentář či názor

Komentář můžete zanechat níže,můžete také odebírat RSS komentářů u tohto článku komentáře k článku přes RSS.

Děkujeme předem za přínosné komentáře

Můžete využít tyto tagy:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>