Titulka » Ostatní

Potíže s krční páteří

11 September 2013

Potíže s krční páteří jsou velmi časté. Problémy z krční páteří mohou být vyvolané z různých příčin. Na posílení krční páteř pomohou určité cviky na krční páteř.

Proč mají lidé potíže s krční páteří

Hned na začátku je třeba říci, že krční páteř je opravdu hodně náchylná. Krční páteři vůbec nesvědčí vůbec trend, kdy si hodně sedí u počítače. Když pracujeme na počítači nebo notebooku, tak krční páteř je ve špatné poloze. Když se k tomu přidá průvan ze špatně nastavené klimatizace. Tak bolest krční páteř na sebe nenechají dlouho čekat.

Bolavá krční páteř

Druhý den pak cítíme bolest krční páteře. Je to vždy velmi nepříjemné. A často je to spojené také s bolestmi dutin v oblasti hlavě. V některých případech hrozí až zánět dutin. Bolest krční páteře se někdy popisuje také jako bolest za krkem. Fakt je to nepříjemné a znepříjemňuje nám to život.

Pro posílení krční páteře zkuste cviky

Pro zlepšení stavu vaší krční páteře, doporučuji do budoucna zařazovat nějaké cviky na krční páteř. Při cvičení krční páteře, je nutné vždy myslet na správné provedení jednotlivých cviků. Bez správného provedení jednotlivých cviků by jste si mohly spíše uškodit. V případě vážnějších potíží je třeba zajít za rehabilitačním lékařem.

Pozor na špatnou polohu při spánku

Jak už víte krční páteř a problémy nejsou jen tak. Pro krční páteř jsou také špatné různé polohy ve spánku. Zejména když spíme na břiše. To pak naší krční páteří nemusí vůbec vyhovovat a můžeme se brobudit s bolavou krční páteří. Velmi důležité je také, aby jste krční páteř udržovaly v teple. Krční páteř vám nesmí v žádném případě prochladnout. Stejně tak se vyhýbejte průvanu a špatně nastavené klimatizaci.

Vložte váš komentář či názor

Komentář můžete zanechat níže,můžete také odebírat RSS komentářů u tohto článku komentáře k článku přes RSS.

Děkujeme předem za přínosné komentáře

Můžete využít tyto tagy:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>